Eesti Sisearhitektide Liidu e-poe kasutustingimused

Viimati muudetud: 09.01.2017.

Lepingu kehtivus

    1. ESL veebikeskkonna www.esl.ee kasutamisele ja selles sooritatud ostudele kohalduvad alljärgnevad müügitingimused (Tingimused).
    2. Lepingu poolteks on Eesti Sisearhitektide Liit, registrikood 80074969 (edaspidi ESL) ja ESL e-poe kasutaja (edaspidi Klient).
    3. Leping loetakse sõlmituks kui Klient on tellimuse esitanud.

Ostukorv ja tellimuse vormistamine

    1. Ostukorv luuakse hetkel, kui Klient on vajutanud nupule “Lisa korvi”, misjärel tekib Kliendil võimalus vaadata oma Ostukorvi sisu ja soovi korral muuta Ostukorvis olevate toodete kogust ning neid vajadusel Ostukorvist eemaldada. Muudatuste kinnitamiseks tuleb vajutada nupule “Uuenda ostukorvi”.
    2. Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada nupule „Mine kassasse“
    3. Kassas tekib Kliendil võimalus sisestada tellimiseks vajalikud andmed ja valida makse- ning tarneviis.
    4. Tellimuse esitamiseks tuleb vajutada nuppu „Esita tellimus“.

Kauba eest tasumine

    1. Kõik ESL e-poes märgitud hinnad sisaldavad käibemaksu: 6% raamatud, 20% muud tooted või teenused. Enne maksmist kuvatav hind sisaldab makse ja saatmiskulusid vastavalt valitud saatmisviisile, asukohale ja tellimuse mahule (paki mõõdud ja kaal).
    2. Tellimuse eest tuleb tasuda kogusummas koheselt peale ostu sooritamist:
      1. Pangaülekande abil – makset vahendab Maksekeskus AS.
      2. Visa, MasterCardi või Maestro krediitkaardi ja deebet-krediitkaardi abil.
      3. Arve alusel – kui tellimuse eest soovitakse maksta arve alusel, tuleb tasuda kauba eest 7 kalendripäeva jooksul peale arve väljastamist. Kui arve ei ole tasutud 7 kalendripäeva jooksul, tühistatakse tellimus.
    3. Kui arvelduskontole laekuv summa on madalam, kui kauba eest nõutav summa, teavitab ESL sellest Klienti ning palub puudu oleva summa tasuda.
    4. Peale tellimuse eest tasumist, saadab ESL Kliendi e-posti aadressile Tellimuse kinnituse/Arve. Tellimusele paberarvet kaasa ei lisata. Kui Klient soovib siiski paberarvet, siis tuleb selleks avaldada soovi saates e-kiri aadressile info@esl.ee

Kauba kättetoimetamine ja tarneaeg

    1. Postitamine
    1. Tellimus postitatakse, kui makse on laekunud ESL arvelduskontole.
    2. Tellitud kaup postitatakse võimalusel kahe (2) tööpäeva jooksul alates tellimise hetkest, kuid mitte hiljem kui seitsme (7) tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Nädalavahetustel ja riigipühadel kauba komplekteerimist ja postitamist ei toimu.
    3. Kui toode on otsas, teavitab ESL klienti e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kolme (3) tööpäeva jooksul alates tellimuse jõustumisest.
    4. ESL ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituse või tellimuse tagastamise kulude eest eest juhul, kui see on tingitud Kliendi poolt sisestatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Eesti-sisesed kättetoimetamise võimalused

Tulen ise järele – kaubad väljastatakse ESL kontorist, aadressil Rüütli 4, Tallinn. ESL kontor on avatud E-R 10:00-17:00.

Pakiautomaat – tellimuste täitmiseks kasutatakse Itella SmartPosti või Omniva pakiautomaate.

Itella SmartPost pakiautomaat
Kui tellimus on SmartPosti edastatud, jõuab see kliendini 1-3 päevaga. SmartPost toimetab tellimusi automaatidesse ka nädalavahetustel. Kauba pakiautomaati saabumisel edastab SmartPost kliendile teavituse SMS sõnumiga. Kui kliendi poolt märgitud telefoninumbrile ei ole võimalik teavitust saata, saadetakse see SmartPosti poolt kliendi e-postile. Sõnum sisaldab pakiautomaadi asukohta ja personaalset uksekoodi, mille alusel te oma paki kätte saate. SmartPost toimetab paki kohale teie poolt valitud pakiautomaati. Hilisem kättesaamiskoha muutmine ei ole võimalik. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPosti pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Kliendi poolt antud mobiilinumbrile. Kui Klient ei lähe tellimusele SmartPosti pakiautomaati hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus ESLile. Tellimuse kätte saamiseks peab Klient tasuma ESLile paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu SmartPosti kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

Omniva pakiautomaat

Kui tellimus on Omnivasse edastatud, jõuab see kliendini 1-3 päevaga. Tellimuse jõudmisel valitud pakiautomaati saadetakse paki saabumise kohta SMS sõnum Kliendi poolt lisatud mobiilinumbrile või e-posti aadressile. Sõnum sisaldab pakiautomaadi asukohta ja personaalset uksekoodi, mille alusel te oma paki kätte saate. Pakiautomaadist saab paki välja võtta olenemata nädalapäevast 24 tundi ööpäevas. Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva. Kui seitsme päeva jooksul pakile järele ei minda, saadetakse see saatjale tagasi. Tellimuse kätte saamiseks peab Klient tasuma ESLile paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu Omniva kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

Eesti-sisesed kättetoimetamise võimalused

Kauba välisriikidesse saatmise võimalused

Soome Itella SmartPost pakiautomaati.

Tellitud kaup postitatakse võimalusel kahe (2) tööpäeva jooksul alates tellimise hetkest, kuid mitte hiljem kui seitsme (7) tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Kui tellimus on SmartPosti edastatud, peaks see kliendini jõudma Helsingis 2-4 päevaga ning mujal Soomes 3-7 päevaga. SmartPost toimetab tellimusi automaatidesse ka nädalavahetustel. Kauba pakiautomaati saabumisel edastab SmartPost kliendile teavituse SMS sõnumiga. Kui kliendi poolt märgitud telefoninumbrile ei ole võimalik teavitust saata, saadetakse see SmartPosti poolt kliendi e-postile. Smartpost toimetab paki kohale teie poolt valitud pakiautomaati. Hilisem kättesaamiskoha muutmine ei ole võimalik.

Kui Klient ei lähe tellimusele SmartPosti pakiautomaati hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus ESLile. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma ESLile paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu SmartPosti kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

Omniva postiga e-poes välja toodud sihtriikidesse maksikirjana

Kui Klient ei lähe tellimusele postkontorisse hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus ESLile. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma ESLi paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu Omniva kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

Tellides toote riiki, kuhu toote kätte toimetamiseks on tarvilik läbida tolli- või muud täiendavad protseduurid lisaks kauba vedajale üle andmisele, kohustub Klient nende protseduuride kohase ja õigeaegse täitmise eest ise hoolt kandma.

X